Drinking Solo! - Kpss, Yks sınavlarına hazırlanan öğrencilerin ders isteğini arttıracak dizi! ( DİZİ ANALİZİ )

Görüntüleme

Adı: Drinking Solo 혼술남녀
Tür: Dram, Romantik, Komedi
Yönetmen: Choi Kyoo-Sik
Senarist: Myung Soo-Hyun
Yapımcı: 
Yayıncı: tvN
daum: 9.0
Sezon: 1
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2016
Yayın Tarihi: 5 Eylül 2016 - 25 Ekim 2016
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı – 23:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore
İştee benim çok sevdiğim dizi! Bu dizi ilk başladığında YGS  sınavına hazırlanıyordum. O zamanlar çok dizi izlemiyordum ama bu sınava hazırlanan öğrencileri anlattıkları için özellikle izlemek istedim. Açıkçası gayet hoş bir dizi olması yanı sıra sürekli öğrencilerin yoğun tempoda ders çalıştıklarını gördüğümde benimde çalışasım geliyordu ve o gazla 5 saat molasız ders çalışıyordum. 






Eeee sadece ders çalışan öğrencileri anlatmıyorlar tabiki kendini beğenmiş bir öğretmen olan Jin Jung-Suk dershanenin en sevilmeyen öğretmeniyle Lee Shin-Ib ile yolları kesişiyor. İlk başlarda Jin Jung-Suk baya bi Lee Shin'i ezmiş olsada sonradan içine bir sevgi düşüyor. 


Tabi öğrenciler arasında aşk söz konusu ama şimdilik oraya girmiyorum çünkü biraz aşk üçgeni söz konusu... Bu diziyi çok tavsiye ediyorum özellikle sınava hazırlanan öğrenciler için bir numara. Öğrencilerin sınav döneminde çektikleri sıkıntıları, bunalımlar, kaçamaklarını her şeyiyle dış taraftan görmüş oluyoruz.

Diziye puanım ise 10/10 !!!!!!

Şuraya da bir video bırakıyorum :)




0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.