Hello Mr. Right Dizisi ( Çin ) *Monsta X de bu dizide* (DİZİ ANALİZİ)

Görüntüleme




Dizi: Hello Mr Right
  • Tür: Komedi, Romantik, Okul, Gençlik
Bölüm: 24
Konu: 17 yaşındaki Lin Xia, okula yeni gelen öğretmen Zhou Yu Teng'e aşık olunca olaylar çıkmaza çıkıyor. 


Oyuncular

Lee Dong Gun
Zhou Yu Teng
Gabrielle Guan
Lin Xia
Lee Soo Mi
Ye Qing Wen
Li Shang Yi
Jiao Dao Zhu Ren
Kim Yo Mi
Ding Pei
Xia Zhi Yuan
Gao Zhuang Zhuang
Gao Han Yu
Shen Hao Ran
Yang Jin Cheng
Lin Dong
Zou Yang
Gu Ting Ting
Hyung Won
Ki Hyun
I.M
Min Hyuk
Won Ho
Joo Heon
Shownu
Şimdi gelelim yorumuma 24 bölümünüde izledim ilk başlarda çok saçma geldi konusunu tam olarak çözememiştim sonradan oturdu konusu. Dizi yaklaşık 30 dk civarında o yüzden baya akıcı şekilde izledim. 

 Her ne kadar öğretmen-öğrencesi olayından hoşlanmasamda sonuçta dizi diyorum.  Lin Xia'nın sadece sevgisi değil aynı zamanda arkadaşlarıyla olan maceralarıda eğlenceliydi. Tabi ki çinlilerin kendi çapında anlayabileceği esprilerde mevcuttu ama genel olarak güldürdüğünü söyleyebilirim. Komedisine 10 üzerinden 7 verebilirim fakat romantikliği 10 üzerinden 6 demek zorundayım. 



Dizi boyunca hadi bari bu bölüm bi romantiklik olsun dedirtti. Araya baya serpiştirmişler öyle diyim :D Dizide Monsta X olduğunda dolayı baya izleyici kitlesi var. Lin Xia'nın en yakın 2 arkadaşı başta olmak üzere okulundaki herkes monsta x fanı nerdeyse. Her bölüm Monsta X ile ilgili bir sahne görüyorsunuz diyebilirim. Sonuç olarak dizi izlenmelimi derseniz ben beğendim çerez dizi olarak iyi gidiyor zaten dediğim gibi 30 dk civarında. Diziye puanım  ise 10/9 diyorum :) 





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.